Foto Selectie uit de Beeldbank NIMH van Defensie die voor plastic modelbouwers handig kunnen zijn. (gefaciliteerd en beschikbaar gesteld middels insluitlinkjes door het instituut NIMH) :
Code H van Hato, Curaçao. Foto: NIMH beeldbank / Min. van Defensie (used with permission)
Het toegangsdeurtje is hier goed te zien. Foto: NIMH beeldbank / Min. van Defensie (used with permission)
Klaar voor de start met de startkabel. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
De trekhaken met de startkabel zijn hier goed te zien van de catapult a//b Doorman, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Ongeval 1964 op Hato met de "170", details zijn mooi te zien. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Ongeval op Hato met de "170", het noodluik in het dak is open. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Op de centrale lift van de Hr.Ms Karel Doorman, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Landing, vanghaak uit. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Op Hato, Curaçao. Het marine deel ligt aan de westkant van het veld. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Op Gibraltar, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Hier gaat het mis met de "161" naast het dek maar het komt goed, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Berging van de "161" met kraan, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Radar neus omhoog voor inspectie. Het vreemde is dat de motoren draaien! Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Start vanaf Hr.Ms. Karel Doorman, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
MAD boom uitgeschoven, radar uit en hook down, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Radar onder de romp is uitgeschoven, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Tracker met daarachter een Atlantic, het landingslicht links in de neus is goed te zien. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Onderaanzicht, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Met doelsleper. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Met doelsleper los. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Vleugel opgevouwen. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
CS-2. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
CS-2 op Hato. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Bij overname CS-2 in Canada. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Details:
Het paneeltje van richtingsroer-actuator is gedemonteerd. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Motor op instructiebok, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Motor verwijderd, het brandschot is te zien. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Onderhoud, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Sono boeien laden, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Deurtje staat open. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Motoronderhoud. Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Sleepinstallatiedetails zijn ook te zien, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Grumman sleepdoel gebruikt achter de Tracker, Foto: Beeldbank NIMH (linked with permission)
Met dank aan het NIMH.